Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Соціально-культурна роль візуальних комунікацій у графічному дизайні та рекламі
Соціально-культурна роль візуальних комунікацій у графічному дизайні та рекламі
Стаття
Автор:
Humanities Studies: Соціально-культурна роль візуальних комунікацій у графічному дизайні та рекламі
б.г.
ISBN відсутній
Автор:
Humanities Studies: Соціально-культурна роль візуальних комунікацій у графічному дизайні та рекламі
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Соціально-культурна роль візуальних комунікацій у графічному дизайні та рекламі / Ірина Станіславівна Рижова, Євген Юрійович Антипенко, Катерина Вікторівна Северін, Тетяна Вікторівна Єншуєва, Ігор Володимирович Бобровський // Humanities Studies.– 2024.– Вип. 18 (95).– С. 65-78 : табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. візуальні комунікації. 2. графічний дизайн. 3. реклама. 4. соціокультурні чинники. 5. креативність. 6. творчість.
Соціально-культурна роль візуальних комунікацій у графічному дизайні та рекламі / Ірина Станіславівна Рижова, Євген Юрійович Антипенко, Катерина Вікторівна Северін, Тетяна Вікторівна Єншуєва, Ігор Володимирович Бобровський // Humanities Studies.– 2024.– Вип. 18 (95).– С. 65-78 : табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. візуальні комунікації. 2. графічний дизайн. 3. реклама. 4. соціокультурні чинники. 5. креативність. 6. творчість.