Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Взаємодія графічного дизайну та реклами як засобу удосконалення масової комунікації: освітні вимі...

Взаємодія графічного дизайну та реклами як засобу удосконалення масової комунікації: освітні вимі...

Взаємодія графічного дизайну та реклами як засобу удосконалення масової комунікації: освітні вимі...
Нет экз.
Стаття
Автор:
Humanities Studies: Взаємодія графічного дизайну та реклами як засобу удосконалення масової комунікації: освітні вимі...
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Взаємодія графічного дизайну та реклами як засобу удосконалення масової комунікації: освітні виміри, підходи та перспективи / Ірина Станіславівна Рижова, Євген Юрійович Антипенко, Катерина Вікторівна Северін, Тетяна Олександрівна Пасічна, Ігор Володимирович Бобровський // Humanities Studies.– 2024.– Вип. 18 (95).– С. 131-143 : табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.


-- 1. графічний дизайн. 2. реклама. 3. вдосконалення. 4. масові комунікації. 5. освітній процес. 6. перспективи розвитку. 7. інновації.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Humanities Studies
Нет экз.
Випуск

Humanities Studies Вип. 18 (95)
2024 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025