Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Взаємодія графічного дизайну та реклами як засобу удосконалення масової комунікації: освітні вимі...
Взаємодія графічного дизайну та реклами як засобу удосконалення масової комунікації: освітні вимі...
Стаття
Автор:
Humanities Studies: Взаємодія графічного дизайну та реклами як засобу удосконалення масової комунікації: освітні вимі...
б.г.
ISBN відсутній
Автор:
Humanities Studies: Взаємодія графічного дизайну та реклами як засобу удосконалення масової комунікації: освітні вимі...
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Взаємодія графічного дизайну та реклами як засобу удосконалення масової комунікації: освітні виміри, підходи та перспективи / Ірина Станіславівна Рижова, Євген Юрійович Антипенко, Катерина Вікторівна Северін, Тетяна Олександрівна Пасічна, Ігор Володимирович Бобровський // Humanities Studies.– 2024.– Вип. 18 (95).– С. 131-143 : табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. графічний дизайн. 2. реклама. 3. вдосконалення. 4. масові комунікації. 5. освітній процес. 6. перспективи розвитку. 7. інновації.
Взаємодія графічного дизайну та реклами як засобу удосконалення масової комунікації: освітні виміри, підходи та перспективи / Ірина Станіславівна Рижова, Євген Юрійович Антипенко, Катерина Вікторівна Северін, Тетяна Олександрівна Пасічна, Ігор Володимирович Бобровський // Humanities Studies.– 2024.– Вип. 18 (95).– С. 131-143 : табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. графічний дизайн. 2. реклама. 3. вдосконалення. 4. масові комунікації. 5. освітній процес. 6. перспективи розвитку. 7. інновації.