Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Довбня, Віктор - Суб'єктність як фундаментальний концепт сучасної філософії освіти
Довбня, Віктор - Суб'єктність як фундаментальний концепт сучасної філософії освіти
Стаття
Автор: Довбня, Віктор
Філософія освіти: Суб'єктність як фундаментальний концепт сучасної філософії освіти
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Довбня, Віктор
Філософія освіти: Суб'єктність як фундаментальний концепт сучасної філософії освіти
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Довбня, Віктор.
Суб'єктність як фундаментальний концепт сучасної філософії освіти / Віктор Довбня // Філософія освіти.– 2024.– Т. 30, № 1.– С. 204-220
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. суб'єкт і об'єкт пізнання. 2. суб'єктність. 3. суб'єктивність. 4. вчителі. 5. учні. 6. гуманістичні орієнтири. 7. міжсуб'єктна взаємодія. 8. філософія діалогу. 9. метаантропологія.
Довбня, Віктор.
Суб'єктність як фундаментальний концепт сучасної філософії освіти / Віктор Довбня // Філософія освіти.– 2024.– Т. 30, № 1.– С. 204-220
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. суб'єкт і об'єкт пізнання. 2. суб'єктність. 3. суб'єктивність. 4. вчителі. 5. учні. 6. гуманістичні орієнтири. 7. міжсуб'єктна взаємодія. 8. філософія діалогу. 9. метаантропологія.