Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : The role of personalization in modern marketing
The role of personalization in modern marketing
Стаття
Автор:
Інвестиції: практика та досвід: The role of personalization in modern marketing
Роль персоналізації у сучасному маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
Автор:
Інвестиції: практика та досвід: The role of personalization in modern marketing
Роль персоналізації у сучасному маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
The role of personalization in modern marketing = Роль персоналізації у сучасному маркетингу / S. Zhukov, O. Zarichna, V. Bondarenko, S. Soima, V. Fedurtsia // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 7: квітень.– С. 21-26 : табл.
Бібліогр.: 7 назв . – На англ. яз.
-- 1. маркетинг. 2. реклама. 3. попит і пропозиції. 4. споживча поведінка. 5. індивідуальні ціни. 6. маркетингові технології. 7. цифрові технології в економіці. 8. канали поширення інформації.
The role of personalization in modern marketing = Роль персоналізації у сучасному маркетингу / S. Zhukov, O. Zarichna, V. Bondarenko, S. Soima, V. Fedurtsia // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 7: квітень.– С. 21-26 : табл.
Бібліогр.: 7 назв . – На англ. яз.
-- 1. маркетинг. 2. реклама. 3. попит і пропозиції. 4. споживча поведінка. 5. індивідуальні ціни. 6. маркетингові технології. 7. цифрові технології в економіці. 8. канали поширення інформації.