Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : The role of personalization in modern marketing

The role of personalization in modern marketing

The role of personalization in modern marketing
Нет экз.
Стаття
Автор:
Інвестиції: практика та досвід: The role of personalization in modern marketing
Роль персоналізації у сучасному маркетингу
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


The role of personalization in modern marketing = Роль персоналізації у сучасному маркетингу / S. Zhukov, O. Zarichna, V. Bondarenko, S. Soima, V. Fedurtsia // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 7: квітень.– С. 21-26 : табл.
Бібліогр.: 7 назв . – На англ. яз.


-- 1. маркетинг. 2. реклама. 3. попит і пропозиції. 4. споживча поведінка. 5. індивідуальні ціни. 6. маркетингові технології. 7. цифрові технології в економіці. 8. канали поширення інформації.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Інвестиції: практика та досвід
Нет экз.
Випуск

Інвестиції: практика та досвід № 7: квітень
2025 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025