Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Олійник, Т. І. - Якість медичних послуг як основа ефективного маркетингу та управління в медичних установах

Олійник, Т. І. - Якість медичних послуг як основа ефективного маркетингу та управління в медичних установах

Якість медичних послуг як основа ефективного маркетингу та управління в медичних установах
Нет экз.
Стаття
Автор: Олійник, Т. І.
Інвестиції: практика та досвід: Якість медичних послуг як основа ефективного маркетингу та управління в медичних установах
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Олійник, Т. І.
Якість медичних послуг як основа ефективного маркетингу та управління в медичних установах / Т. І. Олійник // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 7: квітень.– С. 124-129 : іл., табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.


-- 1. державне управління охороною здоров'я. 2. медичні послуги. 3. якість послуг. 4. маркетинг послуг. 5. задоволеність клієнтів. 6. стандарти.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Інвестиції: практика та досвід
Нет экз.
Випуск

Інвестиції: практика та досвід № 7: квітень
2025 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025