Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ященко, О. О. - Довіра до брендів у часи цифрової дезінформації: виклики та шляхи подолання
Ященко, О. О. - Довіра до брендів у часи цифрової дезінформації: виклики та шляхи подолання
Стаття
Автор: Ященко, О. О.
Інвестиції: практика та досвід: Довіра до брендів у часи цифрової дезінформації: виклики та шляхи подолання
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Ященко, О. О.
Інвестиції: практика та досвід: Довіра до брендів у часи цифрової дезінформації: виклики та шляхи подолання
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Ященко, О. О.
Довіра до брендів у часи цифрової дезінформації: виклики та шляхи подолання / О. О. Ященко // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 7: квітень.– С. 198-202 : іл., табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. довіра до інформації. 2. бренди. 3. дезінформація. 4. репутація. 5. кризовий менеджмент. 6. споживча поведінка. 7. організаційно-економічні механізми.
Ященко, О. О.
Довіра до брендів у часи цифрової дезінформації: виклики та шляхи подолання / О. О. Ященко // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 7: квітень.– С. 198-202 : іл., табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. довіра до інформації. 2. бренди. 3. дезінформація. 4. репутація. 5. кризовий менеджмент. 6. споживча поведінка. 7. організаційно-економічні механізми.