Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Акімова, Наталія - Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі чоловічого імені: ґендерний аспект
Акімова, Наталія - Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі чоловічого імені: ґендерний аспект
Стаття
Автор: Акімова, Наталія
PSYCHOLINGUISTICS: Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі чоловічого імені: ґендерний аспект
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Акімова, Наталія
PSYCHOLINGUISTICS: Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі чоловічого імені: ґендерний аспект
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Акімова, Наталія.
Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі чоловічого імені: ґендерний аспект / Наталія Акімова, Оксана Чорноус, Юрій Кирилов // PSYCHOLINGUISTICS.– 2024.– Vol. 35, Iss. 1.– С. 6-23 : табл.
Бібліогр.: 26 назв . – На укр. яз.
-- 1. бренди. 2. назви брендів. 3. чоловічі імена. 4. емоційний інтелект. 5. раціональне мислення. 6. імідж брендів. 7. психологічні особливості. 8. ґендерні аспекти.
Акімова, Наталія.
Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі чоловічого імені: ґендерний аспект / Наталія Акімова, Оксана Чорноус, Юрій Кирилов // PSYCHOLINGUISTICS.– 2024.– Vol. 35, Iss. 1.– С. 6-23 : табл.
Бібліогр.: 26 назв . – На укр. яз.
-- 1. бренди. 2. назви брендів. 3. чоловічі імена. 4. емоційний інтелект. 5. раціональне мислення. 6. імідж брендів. 7. психологічні особливості. 8. ґендерні аспекти.