Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі різних варіантів чоловічого та жіночого імен
Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі різних варіантів чоловічого та жіночого імен
Стаття
Автор:
PSYCHOLINGUISTICS: Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі різних варіантів чоловічого та жіночого імен
б.г.
ISBN відсутній
Автор:
PSYCHOLINGUISTICS: Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі різних варіантів чоловічого та жіночого імен
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі різних варіантів чоловічого та жіночого імен / Наталія Акімова, Оксана Чорноус, Інна Варнавська, Аліна Акімова, Анастасія Акімова // PSYCHOLINGUISTICS.– 2024.– Vol. 36, Iss. 1.– С. 7-41 : табл.
Бібліогр.: 49 назв . – На укр. яз.
-- 1. фірмоніми. 2. особові імена. 3. чоловічі імена. 4. жіночі імена. 5. номінативна варіантність. 6. емоційний інтелект. 7. раціональне мислення. 8. бренди. 9. назви брендів. 10. імідж брендів. 11. психологічні особливості.
Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі різних варіантів чоловічого та жіночого імен / Наталія Акімова, Оксана Чорноус, Інна Варнавська, Аліна Акімова, Анастасія Акімова // PSYCHOLINGUISTICS.– 2024.– Vol. 36, Iss. 1.– С. 7-41 : табл.
Бібліогр.: 49 назв . – На укр. яз.
-- 1. фірмоніми. 2. особові імена. 3. чоловічі імена. 4. жіночі імена. 5. номінативна варіантність. 6. емоційний інтелект. 7. раціональне мислення. 8. бренди. 9. назви брендів. 10. імідж брендів. 11. психологічні особливості.