Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі різних варіантів чоловічого та жіночого імен

Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі різних варіантів чоловічого та жіночого імен

Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі різних варіантів чоловічого та жіночого імен
Нет экз.
Стаття
Автор:
PSYCHOLINGUISTICS: Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі різних варіантів чоловічого та жіночого імен
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі різних варіантів чоловічого та жіночого імен / Наталія Акімова, Оксана Чорноус, Інна Варнавська, Аліна Акімова, Анастасія Акімова // PSYCHOLINGUISTICS.– 2024.– Vol. 36, Iss. 1.– С. 7-41 : табл.
Бібліогр.: 49 назв . – На укр. яз.


-- 1. фірмоніми. 2. особові імена. 3. чоловічі імена. 4. жіночі імена. 5. номінативна варіантність. 6. емоційний інтелект. 7. раціональне мислення. 8. бренди. 9. назви брендів. 10. імідж брендів. 11. психологічні особливості.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

PSYCHOLINGUISTICS
Нет экз.
Випуск

PSYCHOLINGUISTICS Vol. 36, Iss. 1
2024 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025