Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Козаченко, О. О. - Формування бренду закладів вищої освіти: роль соціологічних досліджень

Козаченко, О. О. - Формування бренду закладів вищої освіти: роль соціологічних досліджень

Формування бренду закладів вищої освіти: роль соціологічних досліджень
Нет экз.
Стаття
Автор: Козаченко, О. О.
Вісник Львівського університету. Серія соціологічна: Формування бренду закладів вищої освіти: роль соціологічних досліджень
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Козаченко, О. О.
Формування бренду закладів вищої освіти: роль соціологічних досліджень / О. О. Козаченко // Вісник Львівського університету. Серія соціологічна.– 2022.– Вип. 16.– С. 102-108
Бібліогр.: 5 назв . – На укр. яз.


-- 1. соціологія освіти. 2. бренди. 3. заклади вищої освіти (ЗВО). 4. соціологічні дослідження.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник Львівського університету. Серія соціологічна
Нет экз.
Випуск

Вісник Львівського університету. Серія соціологічна Вип. 16
2022 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025