Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Златова, Ірина Олександрівна - Ефективність маркетингу на основі штучного інтелекту в SMM

Златова, Ірина Олександрівна - Ефективність маркетингу на основі штучного інтелекту в SMM

Ефективність маркетингу на основі штучного інтелекту в SMM
Нет экз.
Стаття
Автор: Златова, Ірина Олександрівна
Маркетинг і цифрові технології: Ефективність маркетингу на основі штучного інтелекту в SMM
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Златова, Ірина Олександрівна.
Ефективність маркетингу на основі штучного інтелекту в SMM / Ірина Олександрівна Златова // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 4.– С. 58-67 : іл., табл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.


-- 1. ШІ в економіці. 2. інноваційний маркетинг. 3. контент-менеджмент. 4. маркетинг у соціальних мережах (SMM). 5. Instagram (соціальна мережа).


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Випуск

Маркетинг і цифрові технології Т. 8, № 4
2024 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025