Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Златова, Ірина Олександрівна - Ефективність маркетингу на основі штучного інтелекту в SMM
Златова, Ірина Олександрівна - Ефективність маркетингу на основі штучного інтелекту в SMM
Стаття
Автор: Златова, Ірина Олександрівна
Маркетинг і цифрові технології: Ефективність маркетингу на основі штучного інтелекту в SMM
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Златова, Ірина Олександрівна
Маркетинг і цифрові технології: Ефективність маркетингу на основі штучного інтелекту в SMM
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Златова, Ірина Олександрівна.
Ефективність маркетингу на основі штучного інтелекту в SMM / Ірина Олександрівна Златова // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 4.– С. 58-67 : іл., табл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. ШІ в економіці. 2. інноваційний маркетинг. 3. контент-менеджмент. 4. маркетинг у соціальних мережах (SMM). 5. Instagram (соціальна мережа).
Златова, Ірина Олександрівна.
Ефективність маркетингу на основі штучного інтелекту в SMM / Ірина Олександрівна Златова // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 4.– С. 58-67 : іл., табл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. ШІ в економіці. 2. інноваційний маркетинг. 3. контент-менеджмент. 4. маркетинг у соціальних мережах (SMM). 5. Instagram (соціальна мережа).