Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Постніков, Олексій Олександрович - Еволюція маркетингових підходів до управління державними закупівлями в умовах діджиталізації
Постніков, Олексій Олександрович - Еволюція маркетингових підходів до управління державними закупівлями в умовах діджиталізації
(UA) Статья
Постніков, Олексій Олександрович.
Еволюція маркетингових підходів до управління державними закупівлями в умовах діджиталізації / Олексій Олександрович Постніков // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 4.– С. 80-91 : іл., табл.
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.
-- 1. державні закупівлі. 2. маркетинговий підхід. 3. комплекси маркетингу (маркетинг-мікс). 4. управління публічними закупівлями. 5. еволюція.
Постніков, Олексій Олександрович.
Еволюція маркетингових підходів до управління державними закупівлями в умовах діджиталізації / Олексій Олександрович Постніков // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 4.– С. 80-91 : іл., табл.
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.
-- 1. державні закупівлі. 2. маркетинговий підхід. 3. комплекси маркетингу (маркетинг-мікс). 4. управління публічними закупівлями. 5. еволюція.