Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Сербін, Віталій Ігорович - Систематизація досліджень з використання штучного інтелекту в трансформації маркетингових стратег...
Сербін, Віталій Ігорович - Систематизація досліджень з використання штучного інтелекту в трансформації маркетингових стратег...
(UA) Статья
Сербін, Віталій Ігорович.
Систематизація досліджень з використання штучного інтелекту в трансформації маркетингових стратегій підприємств електронної комерції / Віталій Ігорович Сербін, Оксана Іванівна Яшкіна // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 4.– С. 92-109 : іл., табл.
Бібліогр.: 40 назв . – На укр. яз.
-- 1. електронна комерція (e-commerce). 2. ШІ в економіці. 3. маркетингові стратегії підприємств. 4. цифровий (діджитал) маркетинг. 5. великі дані (Big Data).
Сербін, Віталій Ігорович.
Систематизація досліджень з використання штучного інтелекту в трансформації маркетингових стратегій підприємств електронної комерції / Віталій Ігорович Сербін, Оксана Іванівна Яшкіна // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 4.– С. 92-109 : іл., табл.
Бібліогр.: 40 назв . – На укр. яз.
-- 1. електронна комерція (e-commerce). 2. ШІ в економіці. 3. маркетингові стратегії підприємств. 4. цифровий (діджитал) маркетинг. 5. великі дані (Big Data).