Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Конак, Євгенія Іванівна - Вплив користувацького контенту на ефективність маркетингу в соціальних мережах
Конак, Євгенія Іванівна - Вплив користувацького контенту на ефективність маркетингу в соціальних мережах
(UA) Статья
Конак, Євгенія Іванівна.
Вплив користувацького контенту на ефективність маркетингу в соціальних мережах / Євгенія Іванівна Конак // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 3.– С. 83-98 : іл., табл.
Бібліогр.: 16 назв . – На укр. яз.
-- 1. користувачі інтернету. 2. комерційний контент. 3. маркетинг у соціальних мережах (SMM). 4. рекламні кампанії. 5. контенти.
Конак, Євгенія Іванівна.
Вплив користувацького контенту на ефективність маркетингу в соціальних мережах / Євгенія Іванівна Конак // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 3.– С. 83-98 : іл., табл.
Бібліогр.: 16 назв . – На укр. яз.
-- 1. користувачі інтернету. 2. комерційний контент. 3. маркетинг у соціальних мережах (SMM). 4. рекламні кампанії. 5. контенти.