Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Методологія наукових досліджень рекламного менеджменту в умовах цифрового маркетингу
Методологія наукових досліджень рекламного менеджменту в умовах цифрового маркетингу
Стаття
Автор:
Маркетинг і цифрові технології: Методологія наукових досліджень рекламного менеджменту в умовах цифрового маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
Автор:
Маркетинг і цифрові технології: Методологія наукових досліджень рекламного менеджменту в умовах цифрового маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Методологія наукових досліджень рекламного менеджменту в умовах цифрового маркетингу / Вікторія Дмитрівна Хурдей, Тетяна Сергіївна Дронова, Дмитро Анатолійович Міщенко, Ірина Геннадіївна Павловська, Людмила Юріївна Семенова // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 2.– С. 30-46 : іл., табл.
Бібліогр.: 20 назв . – На укр. яз.
-- 1. наукові дослідження. 2. економічні дослідження. 3. рекламний менеджмент. 4. цифровий (діджитал) маркетинг. 5. методологія досліджень.
Методологія наукових досліджень рекламного менеджменту в умовах цифрового маркетингу / Вікторія Дмитрівна Хурдей, Тетяна Сергіївна Дронова, Дмитро Анатолійович Міщенко, Ірина Геннадіївна Павловська, Людмила Юріївна Семенова // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 2.– С. 30-46 : іл., табл.
Бібліогр.: 20 назв . – На укр. яз.
-- 1. наукові дослідження. 2. економічні дослідження. 3. рекламний менеджмент. 4. цифровий (діджитал) маркетинг. 5. методологія досліджень.