Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Методологія наукових досліджень рекламного менеджменту в умовах цифрового маркетингу

Методологія наукових досліджень рекламного менеджменту в умовах цифрового маркетингу

Методологія наукових досліджень рекламного менеджменту в умовах цифрового маркетингу
Нет экз.
Стаття
Автор:
Маркетинг і цифрові технології: Методологія наукових досліджень рекламного менеджменту в умовах цифрового маркетингу
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Методологія наукових досліджень рекламного менеджменту в умовах цифрового маркетингу / Вікторія Дмитрівна Хурдей, Тетяна Сергіївна Дронова, Дмитро Анатолійович Міщенко, Ірина Геннадіївна Павловська, Людмила Юріївна Семенова // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 2.– С. 30-46 : іл., табл.
Бібліогр.: 20 назв . – На укр. яз.


-- 1. наукові дослідження. 2. економічні дослідження. 3. рекламний менеджмент. 4. цифровий (діджитал) маркетинг. 5. методологія досліджень.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Випуск

Маркетинг і цифрові технології Т. 8, № 2
2024 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025