Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Завалій, Тетяна Олександрівна - Періодизація розвитку маркетингу: американський підхід
Завалій, Тетяна Олександрівна - Періодизація розвитку маркетингу: американський підхід
Стаття
Автор: Завалій, Тетяна Олександрівна
Маркетинг і цифрові технології: Періодизація розвитку маркетингу: американський підхід
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Завалій, Тетяна Олександрівна
Маркетинг і цифрові технології: Періодизація розвитку маркетингу: американський підхід
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Завалій, Тетяна Олександрівна.
Періодизація розвитку маркетингу: американський підхід / Тетяна Олександрівна Завалій, Ірина Володимирівна Жалінська // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 2.– С. 70-81 : іл., табл.
Бібліогр.: 26 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетинг. 2. маркетинговий менеджмент. 3. моделі економіки. 4. періодизація. 5. економічна історія.
Завалій, Тетяна Олександрівна.
Періодизація розвитку маркетингу: американський підхід / Тетяна Олександрівна Завалій, Ірина Володимирівна Жалінська // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 2.– С. 70-81 : іл., табл.
Бібліогр.: 26 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетинг. 2. маркетинговий менеджмент. 3. моделі економіки. 4. періодизація. 5. економічна історія.