Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Кірносова, Марина Василівна - Маркетингові товарні стратегії виробників органічних добрив в умовах зеленої економіки

Кірносова, Марина Василівна - Маркетингові товарні стратегії виробників органічних добрив в умовах зеленої економіки

Маркетингові товарні стратегії виробників органічних добрив в умовах зеленої економіки
Нет экз.
Стаття
Автор: Кірносова, Марина Василівна
Маркетинг і цифрові технології: Маркетингові товарні стратегії виробників органічних добрив в умовах зеленої економіки
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Кірносова, Марина Василівна.
Маркетингові товарні стратегії виробників органічних добрив в умовах зеленої економіки / Марина Василівна Кірносова // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 2.– С. 82-91
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.


-- 1. маркетингові стратегії. 2. товарні стратегії. 3. органічні добрива. 4. конкурентоспроможна продукція. 5. екологізація виробництва. 6. зелена економіка.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Випуск

Маркетинг і цифрові технології Т. 8, № 2
2024 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025