Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Moulai, Amar - The effect of perceived e-learning service quality on e-learning student satisfaction in Algerian...

Moulai, Amar - The effect of perceived e-learning service quality on e-learning student satisfaction in Algerian...

The effect of perceived e-learning service quality on e-learning student satisfaction in Algerian...
Нет экз.
Стаття
Автор: Moulai, Amar
Маркетинг і цифрові технології: The effect of perceived e-learning service quality on e-learning student satisfaction in Algerian...
Вплив якості послуг он-лайн навчання на задоволенність здобувачів вищої освіти Алжиру
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Moulai, Amar.
The effect of perceived e-learning service quality on e-learning student satisfaction in Algerian higher education = Вплив якості послуг он-лайн навчання на задоволенність здобувачів вищої освіти Алжиру / Amar Moulai, Rocco Agrifoglio, Kada Yazid // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 1.– С. 7-17 : іл., табл.
Бібліогр.: 35 назв . – На англ. яз.


-- 1. онлайн-навчання. 2. здобувачі вищої освіти. 3. освітні послуги. 4. онлайн-послуги. 5. якість послуг. 6. задоволеність навчальним процесом. 7. Алжирська Народна Демократична Республіка.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Випуск

Маркетинг і цифрові технології Т. 8, № 1
2024 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025