Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Кобєлєва, Тетяна Олександрівна - Впровадження маркетингових інновацій в термінологію та еволюцію електронного бізнесу

Кобєлєва, Тетяна Олександрівна - Впровадження маркетингових інновацій в термінологію та еволюцію електронного бізнесу

Впровадження маркетингових інновацій в термінологію та еволюцію електронного бізнесу
Нет экз.
Стаття
Автор: Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
Маркетинг і цифрові технології: Впровадження маркетингових інновацій в термінологію та еволюцію електронного бізнесу
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Кобєлєва, Тетяна Олександрівна.
Впровадження маркетингових інновацій в термінологію та еволюцію електронного бізнесу / Тетяна Олександрівна Кобєлєва, Надія Петрівна Ткачова, Лариса Володимирівна Шаульська // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 1.– С. 58-69 : іл., табл.
Бібліогр.: 21 назва . – На укр. яз.


-- 1. електронний бізнес. 2. електронна комерція (e-commerce). 3. інтернет-торгівля. 4. цифровий (діджитал) маркетинг. 5. маркетингові інновації. 6. економічна термінологія. 7. економічний розвиток.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Випуск

Маркетинг і цифрові технології Т. 8, № 1
2024 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025