Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Лапчук, Ярослав Степанович - Теоретико-методичні аспекти формування механізму управління маркетинговими комунікаціями підприєм...

Лапчук, Ярослав Степанович - Теоретико-методичні аспекти формування механізму управління маркетинговими комунікаціями підприєм...

Теоретико-методичні аспекти формування механізму управління маркетинговими комунікаціями підприєм...
Нет экз.
Стаття
Автор: Лапчук, Ярослав Степанович
Маркетинг і цифрові технології: Теоретико-методичні аспекти формування механізму управління маркетинговими комунікаціями підприєм...
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Лапчук, Ярослав Степанович.
Теоретико-методичні аспекти формування механізму управління маркетинговими комунікаціями підприємств в умовах цифровізації / Ярослав Степанович Лапчук, Микола Григорович Дуб // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 1.– С. 109-122 : іл.
Бібліогр.: 20 назв . – На укр. яз.


-- 1. маркетингові комунікації. 2. реклама. 3. прямий маркетинг. 4. цифровий (діджитал) маркетинг. 5. зв'язки з громадськістю (PR). 6. збутова діяльність. 7. особисті продажі. 8. цифрові (діджитал) інструменти.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Випуск

Маркетинг і цифрові технології Т. 8, № 1
2024 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025