Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Лапчук, Ярослав Степанович - Теоретико-методичні аспекти формування механізму управління маркетинговими комунікаціями підприєм...
Лапчук, Ярослав Степанович - Теоретико-методичні аспекти формування механізму управління маркетинговими комунікаціями підприєм...
(UA) Статья
Лапчук, Ярослав Степанович.
Теоретико-методичні аспекти формування механізму управління маркетинговими комунікаціями підприємств в умовах цифровізації / Ярослав Степанович Лапчук, Микола Григорович Дуб // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 1.– С. 109-122 : іл.
Бібліогр.: 20 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові комунікації. 2. реклама. 3. прямий маркетинг. 4. цифровий (діджитал) маркетинг. 5. зв'язки з громадськістю (PR). 6. збутова діяльність. 7. особисті продажі. 8. цифрові (діджитал) інструменти.
Лапчук, Ярослав Степанович.
Теоретико-методичні аспекти формування механізму управління маркетинговими комунікаціями підприємств в умовах цифровізації / Ярослав Степанович Лапчук, Микола Григорович Дуб // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 1.– С. 109-122 : іл.
Бібліогр.: 20 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові комунікації. 2. реклама. 3. прямий маркетинг. 4. цифровий (діджитал) маркетинг. 5. зв'язки з громадськістю (PR). 6. збутова діяльність. 7. особисті продажі. 8. цифрові (діджитал) інструменти.