Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Digital-marketing: сучасні виклики та перспективи розвитку
Digital-marketing: сучасні виклики та перспективи розвитку
Стаття
Автор:
Маркетинг і цифрові технології: Digital-marketing: сучасні виклики та перспективи розвитку
б.г.
ISBN відсутній
Автор:
Маркетинг і цифрові технології: Digital-marketing: сучасні виклики та перспективи розвитку
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Digital-marketing: сучасні виклики та перспективи розвитку / Ірина Дмитрівна П'ятничук, Антоніна Василівна Томашевська, Наталія Ігорівна Горогоцька, Юлія Володимирівна Паска // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 1.– С. 150-161 : табл.
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. цифровий (діджитал) маркетинг. 2. цифровізація (діджиталізація) економіки. 3. цифровізація (діджиталізація) підприємств. 4. цифрові (діджитал) інструменти. 5. перспективи розвитку.
Digital-marketing: сучасні виклики та перспективи розвитку / Ірина Дмитрівна П'ятничук, Антоніна Василівна Томашевська, Наталія Ігорівна Горогоцька, Юлія Володимирівна Паска // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 1.– С. 150-161 : табл.
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. цифровий (діджитал) маркетинг. 2. цифровізація (діджиталізація) економіки. 3. цифровізація (діджиталізація) підприємств. 4. цифрові (діджитал) інструменти. 5. перспективи розвитку.