Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Зозульов, Олександр Вікторович - Методичні засади проведення бренд-аудиту
Зозульов, Олександр Вікторович - Методичні засади проведення бренд-аудиту
Стаття
Автор: Зозульов, Олександр Вікторович
Маркетинг і цифрові технології: Методичні засади проведення бренд-аудиту
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Зозульов, Олександр Вікторович
Маркетинг і цифрові технології: Методичні засади проведення бренд-аудиту
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Зозульов, Олександр Вікторович.
Методичні засади проведення бренд-аудиту / Олександр Вікторович Зозульов, Марія Сергіївна Глоба // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 1.– С. 162-179 : іл., табл.
Бібліогр.: 22 назви . – На укр. яз.
-- 1. бренд-аудит. 2. ринкові відносини. 3. економічна ефективність. 4. торговельні марки . 5. методологічне забезпечення.
Зозульов, Олександр Вікторович.
Методичні засади проведення бренд-аудиту / Олександр Вікторович Зозульов, Марія Сергіївна Глоба // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 1.– С. 162-179 : іл., табл.
Бібліогр.: 22 назви . – На укр. яз.
-- 1. бренд-аудит. 2. ринкові відносини. 3. економічна ефективність. 4. торговельні марки . 5. методологічне забезпечення.