Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Зозульов, Олександр Вікторович - Методичні засади проведення бренд-аудиту

Зозульов, Олександр Вікторович - Методичні засади проведення бренд-аудиту

Методичні засади проведення бренд-аудиту
Нет экз.
Стаття
Автор: Зозульов, Олександр Вікторович
Маркетинг і цифрові технології: Методичні засади проведення бренд-аудиту
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Зозульов, Олександр Вікторович.
Методичні засади проведення бренд-аудиту / Олександр Вікторович Зозульов, Марія Сергіївна Глоба // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 1.– С. 162-179 : іл., табл.
Бібліогр.: 22 назви . – На укр. яз.


-- 1. бренд-аудит. 2. ринкові відносини. 3. економічна ефективність. 4. торговельні марки . 5. методологічне забезпечення.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Випуск

Маркетинг і цифрові технології Т. 8, № 1
2024 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025