Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Mimoune, Mouaad - The impact of metaverse on modern marketing trends: showcase global experiences of fashion brands

Mimoune, Mouaad - The impact of metaverse on modern marketing trends: showcase global experiences of fashion brands

The impact of metaverse on modern marketing trends: showcase global experiences of fashion brands
Нет экз.
Стаття
Автор: Mimoune, Mouaad
Маркетинг і цифрові технології: The impact of metaverse on modern marketing trends: showcase global experiences of fashion brands
Вплив метавсесвіту на сучасні маркетингові тенденції: огляд глобального досвіду модних брендів
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Mimoune, Mouaad.
The impact of metaverse on modern marketing trends: showcase global experiences of fashion brands = Вплив метавсесвіту на сучасні маркетингові тенденції: огляд глобального досвіду модних брендів / Mouaad Mimoune, Ali Bentayeb, Aboubaker Khoualed // Маркетинг і цифрові технології.– 2025.– Т. 9, № 1.– С. 6-19 : іл.
Бібліогр.: 27 назв . – На англ. яз.


-- 1. метавсесвіт. 2. віртуальна реальність. 3. імерсивні технології. 4. маркетинг. 5. бренди.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Випуск

Маркетинг і цифрові технології Т. 9, № 1
2025 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025