Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Bouali, Soufyane - Influence of targeted digital advertising in enhancing the resilience of the tourism and travel s...

Bouali, Soufyane - Influence of targeted digital advertising in enhancing the resilience of the tourism and travel s...

Influence of targeted digital advertising in enhancing the resilience of the tourism and travel s...
Нет экз.
Стаття
Автор: Bouali, Soufyane
Маркетинг і цифрові технології: Influence of targeted digital advertising in enhancing the resilience of the tourism and travel s...
Вплив цільової цифрової реклами на підвищення стійкості сектору туризму та подорожей під час криз продовольчої безпеки з використанням підходу моделі загальної рівноваги (CGE)
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Bouali, Soufyane.
Influence of targeted digital advertising in enhancing the resilience of the tourism and travel sector during food security crises using a CGE model approach = Вплив цільової цифрової реклами на підвищення стійкості сектору туризму та подорожей під час криз продовольчої безпеки з використанням підходу моделі загальної рівноваги (CGE) / Soufyane Bouali, Selma Douha, Pradeep Mishra // Маркетинг і цифрові технології.– 2025.– Т. 9, № 1.– С. 20-45 : іл., табл.
Бібліогр.: 95 назв . – На англ. яз.


-- 1. інтернет-реклама. 2. продовольча безпека. 3. продовольчі кризи. 4. онлайн-сервіси. 5. сервіси Google. 6. рекламні кампанії. 7. сфера туризму. 8. цифровий (діджитал) маркетинг. 9. економічні теорії. 10. економічні моделі. 11. загальна рівновага.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Випуск

Маркетинг і цифрові технології Т. 9, № 1
2025 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025