Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Bouali, Soufyane - Influence of targeted digital advertising in enhancing the resilience of the tourism and travel s...
Bouali, Soufyane - Influence of targeted digital advertising in enhancing the resilience of the tourism and travel s...
Стаття
Автор: Bouali, Soufyane
Маркетинг і цифрові технології: Influence of targeted digital advertising in enhancing the resilience of the tourism and travel s...
Вплив цільової цифрової реклами на підвищення стійкості сектору туризму та подорожей під час криз продовольчої безпеки з використанням підходу моделі загальної рівноваги (CGE)
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Bouali, Soufyane
Маркетинг і цифрові технології: Influence of targeted digital advertising in enhancing the resilience of the tourism and travel s...
Вплив цільової цифрової реклами на підвищення стійкості сектору туризму та подорожей під час криз продовольчої безпеки з використанням підходу моделі загальної рівноваги (CGE)
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Bouali, Soufyane.
Influence of targeted digital advertising in enhancing the resilience of the tourism and travel sector during food security crises using a CGE model approach = Вплив цільової цифрової реклами на підвищення стійкості сектору туризму та подорожей під час криз продовольчої безпеки з використанням підходу моделі загальної рівноваги (CGE) / Soufyane Bouali, Selma Douha, Pradeep Mishra // Маркетинг і цифрові технології.– 2025.– Т. 9, № 1.– С. 20-45 : іл., табл.
Бібліогр.: 95 назв . – На англ. яз.
-- 1. інтернет-реклама. 2. продовольча безпека. 3. продовольчі кризи. 4. онлайн-сервіси. 5. сервіси Google. 6. рекламні кампанії. 7. сфера туризму. 8. цифровий (діджитал) маркетинг. 9. економічні теорії. 10. економічні моделі. 11. загальна рівновага.
Bouali, Soufyane.
Influence of targeted digital advertising in enhancing the resilience of the tourism and travel sector during food security crises using a CGE model approach = Вплив цільової цифрової реклами на підвищення стійкості сектору туризму та подорожей під час криз продовольчої безпеки з використанням підходу моделі загальної рівноваги (CGE) / Soufyane Bouali, Selma Douha, Pradeep Mishra // Маркетинг і цифрові технології.– 2025.– Т. 9, № 1.– С. 20-45 : іл., табл.
Бібліогр.: 95 назв . – На англ. яз.
-- 1. інтернет-реклама. 2. продовольча безпека. 3. продовольчі кризи. 4. онлайн-сервіси. 5. сервіси Google. 6. рекламні кампанії. 7. сфера туризму. 8. цифровий (діджитал) маркетинг. 9. економічні теорії. 10. економічні моделі. 11. загальна рівновага.