Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Мащак, Наталія Михайлівна - Вартість залучення клієнта як індикатор ефективності діджитал-стратегії підприємства

Мащак, Наталія Михайлівна - Вартість залучення клієнта як індикатор ефективності діджитал-стратегії підприємства

Вартість залучення клієнта як індикатор ефективності діджитал-стратегії підприємства
Нет экз.
Стаття
Автор: Мащак, Наталія Михайлівна
Маркетинг і цифрові технології: Вартість залучення клієнта як індикатор ефективності діджитал-стратегії підприємства
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Мащак, Наталія Михайлівна.
Вартість залучення клієнта як індикатор ефективності діджитал-стратегії підприємства / Наталія Михайлівна Мащак // Маркетинг і цифрові технології.– 2023.– Т. 7, № 4.– С. 95-105 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.


-- 1. цифровізація (діджиталізація) економіки. 2. цифрові (діджитал) стратегії підприємств. 3. ринки електронної комерції. 4. цифровий (діджитал) маркетинг. 5. цифрові (діджитал) стратегії підприємств. 6. маркетинг у соціальних мережах (SMM). 7. залучення клієнтів. 8. вартість.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Випуск

Маркетинг і цифрові технології Т. 7, № 4
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025