Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Мащак, Наталія Михайлівна - Вартість залучення клієнта як індикатор ефективності діджитал-стратегії підприємства
Мащак, Наталія Михайлівна - Вартість залучення клієнта як індикатор ефективності діджитал-стратегії підприємства
(UA) Статья
Мащак, Наталія Михайлівна.
Вартість залучення клієнта як індикатор ефективності діджитал-стратегії підприємства / Наталія Михайлівна Мащак // Маркетинг і цифрові технології.– 2023.– Т. 7, № 4.– С. 95-105 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. цифровізація (діджиталізація) економіки. 2. цифрові (діджитал) стратегії підприємств. 3. ринки електронної комерції. 4. цифровий (діджитал) маркетинг. 5. цифрові (діджитал) стратегії підприємств. 6. маркетинг у соціальних мережах (SMM). 7. залучення клієнтів. 8. вартість.
Мащак, Наталія Михайлівна.
Вартість залучення клієнта як індикатор ефективності діджитал-стратегії підприємства / Наталія Михайлівна Мащак // Маркетинг і цифрові технології.– 2023.– Т. 7, № 4.– С. 95-105 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. цифровізація (діджиталізація) економіки. 2. цифрові (діджитал) стратегії підприємств. 3. ринки електронної комерції. 4. цифровий (діджитал) маркетинг. 5. цифрові (діджитал) стратегії підприємств. 6. маркетинг у соціальних мережах (SMM). 7. залучення клієнтів. 8. вартість.