Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Давидова, Ганна Віталіївна - Маркетингова стратегія товарів повсякденного попиту підприємств громадського харчування

Давидова, Ганна Віталіївна - Маркетингова стратегія товарів повсякденного попиту підприємств громадського харчування

Маркетингова стратегія товарів повсякденного попиту підприємств громадського харчування
Нет экз.
Стаття
Автор: Давидова, Ганна Віталіївна
Маркетинг і цифрові технології: Маркетингова стратегія товарів повсякденного попиту підприємств громадського харчування
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Давидова, Ганна Віталіївна.
Маркетингова стратегія товарів повсякденного попиту підприємств громадського харчування / Ганна Віталіївна Давидова // Маркетинг і цифрові технології.– 2023.– Т. 7, № 4.– С. 126-139 : табл.
Бібліогр.: 17 назв . – На укр. яз.


-- 1. підприємства громадського харчування. 2. маркетингові стратегії підприємств. 3. споживчі товари. 4. просування товарів. 5. клієнтоорієнтований маркетинг. 6. кава.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Випуск

Маркетинг і цифрові технології Т. 7, № 4
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025