Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Давидова, Ганна Віталіївна - Маркетингова стратегія товарів повсякденного попиту підприємств громадського харчування
Давидова, Ганна Віталіївна - Маркетингова стратегія товарів повсякденного попиту підприємств громадського харчування
(UA) Статья
Давидова, Ганна Віталіївна.
Маркетингова стратегія товарів повсякденного попиту підприємств громадського харчування / Ганна Віталіївна Давидова // Маркетинг і цифрові технології.– 2023.– Т. 7, № 4.– С. 126-139 : табл.
Бібліогр.: 17 назв . – На укр. яз.
-- 1. підприємства громадського харчування. 2. маркетингові стратегії підприємств. 3. споживчі товари. 4. просування товарів. 5. клієнтоорієнтований маркетинг. 6. кава.
Давидова, Ганна Віталіївна.
Маркетингова стратегія товарів повсякденного попиту підприємств громадського харчування / Ганна Віталіївна Давидова // Маркетинг і цифрові технології.– 2023.– Т. 7, № 4.– С. 126-139 : табл.
Бібліогр.: 17 назв . – На укр. яз.
-- 1. підприємства громадського харчування. 2. маркетингові стратегії підприємств. 3. споживчі товари. 4. просування товарів. 5. клієнтоорієнтований маркетинг. 6. кава.