Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Neuromarketing research trends over the last ten years: a bibliometric analysis of the Scopus dat...

Neuromarketing research trends over the last ten years: a bibliometric analysis of the Scopus dat...

Neuromarketing research trends over the last ten years: a bibliometric analysis of the Scopus dat...
Нет экз.
Стаття
Автор:
Маркетинг і цифрові технології: Neuromarketing research trends over the last ten years: a bibliometric analysis of the Scopus dat...
Тенденції досліджень нейромаркетингу протягом останніх десяти років: бібліометричний аналіз баз даних Scopus
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Neuromarketing research trends over the last ten years: a bibliometric analysis of the Scopus databases = Тенденції досліджень нейромаркетингу протягом останніх десяти років: бібліометричний аналіз баз даних Scopus / Rabhi Mokhtar, Thamri Ahlam, Saida Benahmed Elhadja, Said Djoual Mohammed // Маркетинг і цифрові технології.– 2023.– Т. 7, № 3.– С. 7-23 : іл., табл.
Бібліогр.: 35 назв . – На англ. яз.


-- 1. нейромаркетинг. 2. бібліометричний аналіз. 3. наукометричні бази даних. 4. бази даних цитувань. 5. цитування. 6. економічні дослідження.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Випуск

Маркетинг і цифрові технології Т. 7, № 3
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025