Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Конак, Євгенія Іванівна - Вплив відео-контенту на залучення аудиторії: дослідження соціальних мереж українських брендів одягу
Конак, Євгенія Іванівна - Вплив відео-контенту на залучення аудиторії: дослідження соціальних мереж українських брендів одягу
(UA) Статья
Конак, Євгенія Іванівна.
Вплив відео-контенту на залучення аудиторії: дослідження соціальних мереж українських брендів одягу / Євгенія Іванівна Конак // Маркетинг і цифрові технології.– 2023.– Т. 7, № 3.– С. 83-94 : іл., табл.
Бібліогр.: 20 назв . – На укр. яз.
-- 1. цифровий (діджитал) маркетинг. 2. клієнтоорієнтований маркетинг. 3. маркетинг у соціальних мережах (SMM). 4. тренди. 5. одяг. 6. українські бренди.
Конак, Євгенія Іванівна.
Вплив відео-контенту на залучення аудиторії: дослідження соціальних мереж українських брендів одягу / Євгенія Іванівна Конак // Маркетинг і цифрові технології.– 2023.– Т. 7, № 3.– С. 83-94 : іл., табл.
Бібліогр.: 20 назв . – На укр. яз.
-- 1. цифровий (діджитал) маркетинг. 2. клієнтоорієнтований маркетинг. 3. маркетинг у соціальних мережах (SMM). 4. тренди. 5. одяг. 6. українські бренди.