Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Конак, Євгенія Іванівна - Вплив відео-контенту на залучення аудиторії: дослідження соціальних мереж українських брендів одягу

Конак, Євгенія Іванівна - Вплив відео-контенту на залучення аудиторії: дослідження соціальних мереж українських брендів одягу

Вплив відео-контенту на залучення аудиторії: дослідження соціальних мереж українських брендів одягу
Нет экз.
Стаття
Автор: Конак, Євгенія Іванівна
Маркетинг і цифрові технології: Вплив відео-контенту на залучення аудиторії: дослідження соціальних мереж українських брендів одягу
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Конак, Євгенія Іванівна.
Вплив відео-контенту на залучення аудиторії: дослідження соціальних мереж українських брендів одягу / Євгенія Іванівна Конак // Маркетинг і цифрові технології.– 2023.– Т. 7, № 3.– С. 83-94 : іл., табл.
Бібліогр.: 20 назв . – На укр. яз.


-- 1. цифровий (діджитал) маркетинг. 2. клієнтоорієнтований маркетинг. 3. маркетинг у соціальних мережах (SMM). 4. тренди. 5. одяг. 6. українські бренди.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Випуск

Маркетинг і цифрові технології Т. 7, № 3
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025