Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Перерва, Петро Григорович - Економічна оцінка інтелектуальних продуктів на засадах маркетингової концепції життєвого циклу
Перерва, Петро Григорович - Економічна оцінка інтелектуальних продуктів на засадах маркетингової концепції життєвого циклу
(UA) Статья
Перерва, Петро Григорович.
Економічна оцінка інтелектуальних продуктів на засадах маркетингової концепції життєвого циклу / Петро Григорович Перерва, Марія Володимирівна Маслак // Маркетинг і цифрові технології.– 2023.– Т. 7, № 3.– С. 115-130 : іл., табл.
Бібліогр.: 17 назв . – На укр. яз.
-- 1. інтелектуальна власність. 2. життєвий цикл продукції. 3. економічна ефективність. 4. економічне оцінювання. 5. маркетингові концепціі.
Перерва, Петро Григорович.
Економічна оцінка інтелектуальних продуктів на засадах маркетингової концепції життєвого циклу / Петро Григорович Перерва, Марія Володимирівна Маслак // Маркетинг і цифрові технології.– 2023.– Т. 7, № 3.– С. 115-130 : іл., табл.
Бібліогр.: 17 назв . – На укр. яз.
-- 1. інтелектуальна власність. 2. життєвий цикл продукції. 3. економічна ефективність. 4. економічне оцінювання. 5. маркетингові концепціі.