Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Перерва, Петро Григорович - Економічна оцінка інтелектуальних продуктів на засадах маркетингової концепції життєвого циклу

Перерва, Петро Григорович - Економічна оцінка інтелектуальних продуктів на засадах маркетингової концепції життєвого циклу

Економічна оцінка інтелектуальних продуктів на засадах маркетингової концепції життєвого циклу
Нет экз.
Стаття
Автор: Перерва, Петро Григорович
Маркетинг і цифрові технології: Економічна оцінка інтелектуальних продуктів на засадах маркетингової концепції життєвого циклу
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Перерва, Петро Григорович.
Економічна оцінка інтелектуальних продуктів на засадах маркетингової концепції життєвого циклу / Петро Григорович Перерва, Марія Володимирівна Маслак // Маркетинг і цифрові технології.– 2023.– Т. 7, № 3.– С. 115-130 : іл., табл.
Бібліогр.: 17 назв . – На укр. яз.


-- 1. інтелектуальна власність. 2. життєвий цикл продукції. 3. економічна ефективність. 4. економічне оцінювання. 5. маркетингові концепціі.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Випуск

Маркетинг і цифрові технології Т. 7, № 3
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025