Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Семенда, Ольга Володимирівна - Аналіз впливу контент-маркетингу на свідомість покоління Z
Семенда, Ольга Володимирівна - Аналіз впливу контент-маркетингу на свідомість покоління Z
Стаття
Автор: Семенда, Ольга Володимирівна
Маркетинг і цифрові технології: Аналіз впливу контент-маркетингу на свідомість покоління Z
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Семенда, Ольга Володимирівна
Маркетинг і цифрові технології: Аналіз впливу контент-маркетингу на свідомість покоління Z
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Семенда, Ольга Володимирівна.
Аналіз впливу контент-маркетингу на свідомість покоління Z / Ольга Володимирівна Семенда // Маркетинг і цифрові технології.– 2023.– Т. 7, № 3.– С. 156-164 : табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. контент-маркетинг. 2. покоління Z. 3. цифрові платформи. 4. свідомість. 5. мислення. 6. маркетингові стратегії. 7. маркетинг у соціальних мережах (SMM).
Семенда, Ольга Володимирівна.
Аналіз впливу контент-маркетингу на свідомість покоління Z / Ольга Володимирівна Семенда // Маркетинг і цифрові технології.– 2023.– Т. 7, № 3.– С. 156-164 : табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. контент-маркетинг. 2. покоління Z. 3. цифрові платформи. 4. свідомість. 5. мислення. 6. маркетингові стратегії. 7. маркетинг у соціальних мережах (SMM).