Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Використання штучного інтелекту в маркетингу

Використання штучного інтелекту в маркетингу

Використання штучного інтелекту в маркетингу
Нет экз.
Стаття
Автор:
Маркетинг і цифрові технології: Використання штучного інтелекту в маркетингу
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Використання штучного інтелекту в маркетингу / Ірина Вікторівна Іванова, Тетяна Михайлівна Боровик, Таміла Григорівна Залозна, Альона Юріївна Руденко // Маркетинг і цифрові технології.– 2023.– Т. 7, № 2.– С. 32-42 : іл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.


-- 1. ШІ в економіці. 2. інструменти ШІ. 3. когнітивний маркетинг. 4. маркетинг у соціальних мережах (SMM). 5. пошукова оптимізація (SEO). 6. цифровізація (діджиталізація) підприємств.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Випуск

Маркетинг і цифрові технології Т. 7, № 2
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025