Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Кузик, Олег Володимирович - Стратегічна роль виставок і ярмарків у маркетинговій діяльності агропідприємств України

Кузик, Олег Володимирович - Стратегічна роль виставок і ярмарків у маркетинговій діяльності агропідприємств України

Стратегічна роль виставок і ярмарків у маркетинговій діяльності агропідприємств України
Нет экз.
Стаття
Автор: Кузик, Олег Володимирович
Маркетинг і цифрові технології: Стратегічна роль виставок і ярмарків у маркетинговій діяльності агропідприємств України
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Кузик, Олег Володимирович.
Стратегічна роль виставок і ярмарків у маркетинговій діяльності агропідприємств України / Олег Володимирович Кузик // Маркетинг і цифрові технології.– 2023.– Т. 7, № 2.– С. 43-55 : іл., табл.
Бібліогр.: 16 назв . – На укр. яз.


-- 1. сільськогосподарські (аграрні) виставки. 2. ярмарки. 3. маркетингові комунікації. 4. моделі комунікації. 5. аграрний сектор економіки України. 6. агропромислові підприємства України. 7. сільськогосподарські підприємства України.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Випуск

Маркетинг і цифрові технології Т. 7, № 2
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025