Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Городняк, Ірина Василівна - Аналіз стану та тенденцій розвитку ринку таргетованої реклами в Україні

Городняк, Ірина Василівна - Аналіз стану та тенденцій розвитку ринку таргетованої реклами в Україні

Аналіз стану та тенденцій розвитку ринку таргетованої реклами в Україні
Нет экз.
Стаття
Автор: Городняк, Ірина Василівна
Маркетинг і цифрові технології: Аналіз стану та тенденцій розвитку ринку таргетованої реклами в Україні
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Городняк, Ірина Василівна.
Аналіз стану та тенденцій розвитку ринку таргетованої реклами в Україні / Ірина Василівна Городняк, Лілія-Ольга Ігорівна Хоміць // Маркетинг і цифрові технології.– 2023.– Т. 7, № 2.– С. 73-85 : іл., табл.
Бібліогр.: 23 назви . – На укр. яз.


-- 1. таргетована реклама. 2. рекламні ринки. 3. цифрова реклама. 4. рекламні агентства. 5. маркетинг у соціальних мережах (SMM). 6. рекламна діяльність.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Випуск

Маркетинг і цифрові технології Т. 7, № 2
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025