Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Городняк, Ірина Василівна - Аналіз стану та тенденцій розвитку ринку таргетованої реклами в Україні
Городняк, Ірина Василівна - Аналіз стану та тенденцій розвитку ринку таргетованої реклами в Україні
Стаття
Автор: Городняк, Ірина Василівна
Маркетинг і цифрові технології: Аналіз стану та тенденцій розвитку ринку таргетованої реклами в Україні
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Городняк, Ірина Василівна
Маркетинг і цифрові технології: Аналіз стану та тенденцій розвитку ринку таргетованої реклами в Україні
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Городняк, Ірина Василівна.
Аналіз стану та тенденцій розвитку ринку таргетованої реклами в Україні / Ірина Василівна Городняк, Лілія-Ольга Ігорівна Хоміць // Маркетинг і цифрові технології.– 2023.– Т. 7, № 2.– С. 73-85 : іл., табл.
Бібліогр.: 23 назви . – На укр. яз.
-- 1. таргетована реклама. 2. рекламні ринки. 3. цифрова реклама. 4. рекламні агентства. 5. маркетинг у соціальних мережах (SMM). 6. рекламна діяльність.
Городняк, Ірина Василівна.
Аналіз стану та тенденцій розвитку ринку таргетованої реклами в Україні / Ірина Василівна Городняк, Лілія-Ольга Ігорівна Хоміць // Маркетинг і цифрові технології.– 2023.– Т. 7, № 2.– С. 73-85 : іл., табл.
Бібліогр.: 23 назви . – На укр. яз.
-- 1. таргетована реклама. 2. рекламні ринки. 3. цифрова реклама. 4. рекламні агентства. 5. маркетинг у соціальних мережах (SMM). 6. рекламна діяльність.