Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Chaikovska, Maryna - Machine learning algorithm for an artificial neural network for building a model of managerial de...
Chaikovska, Maryna - Machine learning algorithm for an artificial neural network for building a model of managerial de...
Стаття
Автор: Chaikovska, Maryna
Маркетинг і цифрові технології: Machine learning algorithm for an artificial neural network for building a model of managerial de...
Алгоритм машинного навчання штучної нейронної мережі для побудови моделі прийняття управлінських рішень при розробці маркетингової стратегії
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Chaikovska, Maryna
Маркетинг і цифрові технології: Machine learning algorithm for an artificial neural network for building a model of managerial de...
Алгоритм машинного навчання штучної нейронної мережі для побудови моделі прийняття управлінських рішень при розробці маркетингової стратегії
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Chaikovska, Maryna.
Machine learning algorithm for an artificial neural network for building a model of managerial decision-making when developing a marketing strategy = Алгоритм машинного навчання штучної нейронної мережі для побудови моделі прийняття управлінських рішень при розробці маркетингової стратегії / Maryna Chaikovska, Oleksandr Shkeda // Маркетинг і цифрові технології.– 2023.– Т. 7, № 2.– С. 137-146 : табл.
Бібліогр.: 12 назв . – На англ. яз.
-- 1. машинне навчання. 2. нейронні мережі. 3. штучні нейронні мережі. 4. прийняття управлінських рішень. 5. маркетингові стратегії. 6. інформаційні моделі.
Chaikovska, Maryna.
Machine learning algorithm for an artificial neural network for building a model of managerial decision-making when developing a marketing strategy = Алгоритм машинного навчання штучної нейронної мережі для побудови моделі прийняття управлінських рішень при розробці маркетингової стратегії / Maryna Chaikovska, Oleksandr Shkeda // Маркетинг і цифрові технології.– 2023.– Т. 7, № 2.– С. 137-146 : табл.
Бібліогр.: 12 назв . – На англ. яз.
-- 1. машинне навчання. 2. нейронні мережі. 3. штучні нейронні мережі. 4. прийняття управлінських рішень. 5. маркетингові стратегії. 6. інформаційні моделі.