Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Chaikovska, Maryna - Machine learning algorithm for an artificial neural network for building a model of managerial de...

Chaikovska, Maryna - Machine learning algorithm for an artificial neural network for building a model of managerial de...

Machine learning algorithm for an artificial neural network for building a model of managerial de...
Нет экз.
Стаття
Автор: Chaikovska, Maryna
Маркетинг і цифрові технології: Machine learning algorithm for an artificial neural network for building a model of managerial de...
Алгоритм машинного навчання штучної нейронної мережі для побудови моделі прийняття управлінських рішень при розробці маркетингової стратегії
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Chaikovska, Maryna.
Machine learning algorithm for an artificial neural network for building a model of managerial decision-making when developing a marketing strategy = Алгоритм машинного навчання штучної нейронної мережі для побудови моделі прийняття управлінських рішень при розробці маркетингової стратегії / Maryna Chaikovska, Oleksandr Shkeda // Маркетинг і цифрові технології.– 2023.– Т. 7, № 2.– С. 137-146 : табл.
Бібліогр.: 12 назв . – На англ. яз.


-- 1. машинне навчання. 2. нейронні мережі. 3. штучні нейронні мережі. 4. прийняття управлінських рішень. 5. маркетингові стратегії. 6. інформаційні моделі.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Випуск

Маркетинг і цифрові технології Т. 7, № 2
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025