Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Panchenko, Mariia - Research of the impact of artificial intelligence in marketing
Panchenko, Mariia - Research of the impact of artificial intelligence in marketing
Стаття
Автор: Panchenko, Mariia
Маркетинг і цифрові технології: Research of the impact of artificial intelligence in marketing
Дослідження впливу штучного інтелекту у маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Panchenko, Mariia
Маркетинг і цифрові технології: Research of the impact of artificial intelligence in marketing
Дослідження впливу штучного інтелекту у маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Panchenko, Mariia.
Research of the impact of artificial intelligence in marketing = Дослідження впливу штучного інтелекту у маркетингу / Mariia Panchenko, Kristina Velyka // Маркетинг і цифрові технології.– 2023.– Т. 7, № 2.– С. 147-155 : табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На англ. яз.
-- 1. ШІ в економіці. 2. бізнес-процеси на підприємствах. 3. маркетингові дослідження. 4. аналіз даних. 5. програмні платформи. 6. компанії України.
Panchenko, Mariia.
Research of the impact of artificial intelligence in marketing = Дослідження впливу штучного інтелекту у маркетингу / Mariia Panchenko, Kristina Velyka // Маркетинг і цифрові технології.– 2023.– Т. 7, № 2.– С. 147-155 : табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На англ. яз.
-- 1. ШІ в економіці. 2. бізнес-процеси на підприємствах. 3. маркетингові дослідження. 4. аналіз даних. 5. програмні платформи. 6. компанії України.