Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Panchenko, Mariia - Research of the impact of artificial intelligence in marketing

Panchenko, Mariia - Research of the impact of artificial intelligence in marketing

Research of the impact of artificial intelligence in marketing
Нет экз.
Стаття
Автор: Panchenko, Mariia
Маркетинг і цифрові технології: Research of the impact of artificial intelligence in marketing
Дослідження впливу штучного інтелекту у маркетингу
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Panchenko, Mariia.
Research of the impact of artificial intelligence in marketing = Дослідження впливу штучного інтелекту у маркетингу / Mariia Panchenko, Kristina Velyka // Маркетинг і цифрові технології.– 2023.– Т. 7, № 2.– С. 147-155 : табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На англ. яз.


-- 1. ШІ в економіці. 2. бізнес-процеси на підприємствах. 3. маркетингові дослідження. 4. аналіз даних. 5. програмні платформи. 6. компанії України.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Випуск

Маркетинг і цифрові технології Т. 7, № 2
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025