Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Filip, Grażyna - Internet post as an element of e-branding. Linguistic analysis

Filip, Grażyna - Internet post as an element of e-branding. Linguistic analysis

Internet post as an element of e-branding. Linguistic analysis
Нет экз.
Стаття
Автор: Filip, Grażyna
Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика: Internet post as an element of e-branding. Linguistic analysis
Онлайн-пост як складова е-брендингу. Лінгвістичний аналіз
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Filip, Grażyna.
Internet post as an element of e-branding. Linguistic analysis = Онлайн-пост як складова е-брендингу. Лінгвістичний аналіз / Grażyna Filip, Justyna Majchrowska // Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика.– 2022.– Вип. 51.– С. 125-133
Бібліогр.: 21 назва . – На англ. яз.


-- 1. інтернет-пости. 2. е-брендинг. 3. бренди. 4. семантика. 5. прагматика. 6. переконання. 7. лінгвістичний аналіз.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика
Нет экз.
Випуск

Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика Вип. 51
2022 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025