Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Filip, Grażyna - Internet post as an element of e-branding. Linguistic analysis
Filip, Grażyna - Internet post as an element of e-branding. Linguistic analysis
Стаття
Автор: Filip, Grażyna
Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика: Internet post as an element of e-branding. Linguistic analysis
Онлайн-пост як складова е-брендингу. Лінгвістичний аналіз
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Filip, Grażyna
Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика: Internet post as an element of e-branding. Linguistic analysis
Онлайн-пост як складова е-брендингу. Лінгвістичний аналіз
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Filip, Grażyna.
Internet post as an element of e-branding. Linguistic analysis = Онлайн-пост як складова е-брендингу. Лінгвістичний аналіз / Grażyna Filip, Justyna Majchrowska // Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика.– 2022.– Вип. 51.– С. 125-133
Бібліогр.: 21 назва . – На англ. яз.
-- 1. інтернет-пости. 2. е-брендинг. 3. бренди. 4. семантика. 5. прагматика. 6. переконання. 7. лінгвістичний аналіз.
Filip, Grażyna.
Internet post as an element of e-branding. Linguistic analysis = Онлайн-пост як складова е-брендингу. Лінгвістичний аналіз / Grażyna Filip, Justyna Majchrowska // Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика.– 2022.– Вип. 51.– С. 125-133
Бібліогр.: 21 назва . – На англ. яз.
-- 1. інтернет-пости. 2. е-брендинг. 3. бренди. 4. семантика. 5. прагматика. 6. переконання. 7. лінгвістичний аналіз.