Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Didyk, Oksana - The Role of Rumors and Transformation of Personal Brands in the Political Landscape of Iran

Didyk, Oksana - The Role of Rumors and Transformation of Personal Brands in the Political Landscape of Iran

The Role of Rumors and Transformation of Personal Brands in the Political Landscape of Iran
Нет экз.
Стаття
Автор: Didyk, Oksana
Грані: The Role of Rumors and Transformation of Personal Brands in the Political Landscape of Iran
Роль чуток і пліток у формуванні та трансформації особистих брендів у політичному ландшафті Ірану
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Didyk, Oksana.
The Role of Rumors and Transformation of Personal Brands in the Political Landscape of Iran = Роль чуток і пліток у формуванні та трансформації особистих брендів у політичному ландшафті Ірану / Oksana Didyk // Грані.– 2024.– Т. 27, № 2.– С. 116-123
Бібліогр.: 19 назв . – На англ. яз.


-- 1. політичний брендинг. 2. бренди. 3. політичне середовище. 4. державно-політичні діячі. 5. політичне маніпулювання. 6. плітки. 7. чутки. 8. Ісламська Республіка Іран.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Грані
Нет экз.
Випуск

Грані Т. 27, № 2
2024 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025