Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Гуменюк, А. Ф. - Сучасні підходи до маркетингового ціноутворення
Гуменюк, А. Ф. - Сучасні підходи до маркетингового ціноутворення
Стаття
Автор: Гуменюк, А. Ф.
Інвестиції: практика та досвід: Сучасні підходи до маркетингового ціноутворення
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Гуменюк, А. Ф.
Інвестиції: практика та досвід: Сучасні підходи до маркетингового ціноутворення
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Гуменюк, А. Ф.
Сучасні підходи до маркетингового ціноутворення / А. Ф. Гуменюк, О. С. Петрицька // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 9: травень.– С. 83-87 : іл., табл.
Бібліогр.: 4 назви . – На укр. яз.
-- 1. маркетингове ціноутворення. 2. цінова політика. 3. цінові стратегії. 4. споживчий попит.
Гуменюк, А. Ф.
Сучасні підходи до маркетингового ціноутворення / А. Ф. Гуменюк, О. С. Петрицька // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 9: травень.– С. 83-87 : іл., табл.
Бібліогр.: 4 назви . – На укр. яз.
-- 1. маркетингове ціноутворення. 2. цінова політика. 3. цінові стратегії. 4. споживчий попит.