Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Мардар, М. Р. - Івент-маркетинг та PR як ефективні інструменти просування товарів

Мардар, М. Р. - Івент-маркетинг та PR як ефективні інструменти просування товарів

Івент-маркетинг та PR як ефективні інструменти просування товарів
Нет экз.
Стаття
Автор: Мардар, М. Р.
Інвестиції: практика та досвід: Івент-маркетинг та PR як ефективні інструменти просування товарів
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Мардар, М. Р.
Івент-маркетинг та PR як ефективні інструменти просування товарів / М. Р. Мардар, І. А. Устенко // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 10: травень.– С. 28-36 : іл., табл.
Бібліогр.: 21 назва . – На укр. яз.


-- 1. подієвий маркетинг (івент-маркетинг). 2. PR-технології. 3. маркетингові сервіси. 4. просування товарів. 5. споживачі.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Інвестиції: практика та досвід
Нет экз.
Випуск

Інвестиції: практика та досвід № 10: травень
2025 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025