Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Bilalov, Ilham - Assessing the Effectiveness of Digital Marketing Campaigns in Promoting of Azerbaijan's Tourism

Bilalov, Ilham - Assessing the Effectiveness of Digital Marketing Campaigns in Promoting of Azerbaijan's Tourism

Assessing the Effectiveness of Digital Marketing Campaigns in Promoting of Azerbaijan's Tourism
Нет экз.
Стаття
Автор: Bilalov, Ilham
Грані: Assessing the Effectiveness of Digital Marketing Campaigns in Promoting of Azerbaijan's Tourism
Оцінка ефективності цифрових маркетингових кампаній у розвитку туризму в Азербайджані
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Bilalov, Ilham.
Assessing the Effectiveness of Digital Marketing Campaigns in Promoting of Azerbaijan's Tourism = Оцінка ефективності цифрових маркетингових кампаній у розвитку туризму в Азербайджані / Ilham Bilalov // Грані.– 2024.– Т. 27, № 3.– С. 172-177 : іл.
Бібліогр.: 19 назв . – На англ. яз.


-- 1. цифровий (діджитал) маркетинг. 2. маркетингові кампанії. 3. туристична індустрія. 4. конкурентоспроможність галузей промисловості. 5. економічне зростання. 6. Азербайджанська Республіка.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Грані
Нет экз.
Випуск

Грані Т. 27, № 3
2024 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025