Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Циганкова, Тетяна Михайлівна - Розвиток концепції міжнародного маркетингу у цифровій економіці
Циганкова, Тетяна Михайлівна - Розвиток концепції міжнародного маркетингу у цифровій економіці
Стаття
Автор: Циганкова, Тетяна Михайлівна
Міжнародна економічна політика: Розвиток концепції міжнародного маркетингу у цифровій економіці
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Циганкова, Тетяна Михайлівна
Міжнародна економічна політика: Розвиток концепції міжнародного маркетингу у цифровій економіці
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Циганкова, Тетяна Михайлівна.
Розвиток концепції міжнародного маркетингу у цифровій економіці / Тетяна Михайлівна Циганкова, Тамара Федорівна Гордєєва // Міжнародна економічна політика.– 2023.– № 1 (38).– С. 55-77 : іл., табл.
Бібліогр.: 45 назв . – На укр. яз.
-- 1. міжнародний маркетинг. 2. цифрова економіка. 3. цифровий (діджитал) маркетинг. 4. цифрові технології. 5. цифрове середовище. 6. світові ринки.
Циганкова, Тетяна Михайлівна.
Розвиток концепції міжнародного маркетингу у цифровій економіці / Тетяна Михайлівна Циганкова, Тамара Федорівна Гордєєва // Міжнародна економічна політика.– 2023.– № 1 (38).– С. 55-77 : іл., табл.
Бібліогр.: 45 назв . – На укр. яз.
-- 1. міжнародний маркетинг. 2. цифрова економіка. 3. цифровий (діджитал) маркетинг. 4. цифрові технології. 5. цифрове середовище. 6. світові ринки.