Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Мельник, В. М. - Значення психологічних умов у процесі освітньої діяльності дітей молодшого шкільного віку

Мельник, В. М. - Значення психологічних умов у процесі освітньої діяльності дітей молодшого шкільного віку

Значення психологічних умов у процесі освітньої діяльності дітей молодшого шкільного віку
Нет экз.
Стаття
Автор: Мельник, В. М.
Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія: Значення психологічних умов у процесі освітньої діяльності дітей молодшого шкільного віку
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Мельник, В. М.
Значення психологічних умов у процесі освітньої діяльності дітей молодшого шкільного віку / В. М. Мельник // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія.– 2025.– Т. 36 (75), № 1.– С. 121-126 : іл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.


-- 1. психологічні умови. 2. діти шкільного віку. 3. заклади освіти. 4. освітнє середовище. 5. освітня діяльність. 6. початкові школи. 7. молодші школярі.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія
Нет экз.
Випуск

Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія Т. 36 (75), № 1
Гельветика, Таврійський нац. ун-т ім. В. І. Вернадського, 2025 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025