Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Дзюрах, Ю. М. - Соціальні мережі як інструмент маркетингових комунікацій в публічному управлінні
Дзюрах, Ю. М. - Соціальні мережі як інструмент маркетингових комунікацій в публічному управлінні
(UA) Статья
Дзюрах, Ю. М.
Соціальні мережі як інструмент маркетингових комунікацій в публічному управлінні / Ю. М. Дзюрах, В. О. Шинкаренко // Публічне управління та митне адміністрування.– 2025.– № 2 (45).– С. 13-20 : табл.
Бібліогр.: 23 назви . – На укр. яз.
-- 1. соцмережеві комунікації. 2. маркетингові комунікації. 3. публічне управління в Україні. 4. цифрові технології. 5. взаємодія влади та громадськості. 6. інформаційна безпека. 7. дезінформація. 8. стратегічні комунікації.
Дзюрах, Ю. М.
Соціальні мережі як інструмент маркетингових комунікацій в публічному управлінні / Ю. М. Дзюрах, В. О. Шинкаренко // Публічне управління та митне адміністрування.– 2025.– № 2 (45).– С. 13-20 : табл.
Бібліогр.: 23 назви . – На укр. яз.
-- 1. соцмережеві комунікації. 2. маркетингові комунікації. 3. публічне управління в Україні. 4. цифрові технології. 5. взаємодія влади та громадськості. 6. інформаційна безпека. 7. дезінформація. 8. стратегічні комунікації.