Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Балабанова Л. В. - Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації
Балабанова Л. В. - Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації
Книга
Автор: Балабанова Л. В.
Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації : Навчальний посібник для вищих навчальних закладів
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Видавництво: ВД "Професіонал", 2004 г.
ISBN відсутній
Автор: Балабанова Л. В.
Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації : Навчальний посібник для вищих навчальних закладів
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Видавництво: ВД "Професіонал", 2004 г.
ISBN відсутній
(UA) Книга
III> 61638
589319 Главный филиал 589320 Главный филиал 592519 Главный филиал 595047 Главный филиал
Балабанова, Л. В.
Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації : Навчальний посібник для вищих навчальних закладів / Л. В. Балабанова, Олена Вікторівна Сардак; В.о. Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– К. : ВД "Професіонал", 2004.– 156 с.– (Школа маркетингового менеджменту) . – На укр. яз.
ISBN 969-85560-6-0 : 25.00.
ББК У542.10-525я73-1
-- 1. Ціна та ціноутворення – Посібники. 2. Підприємства – Економіка.
III> 61638
589319 Главный филиал 589320 Главный филиал 592519 Главный филиал 595047 Главный филиал
Балабанова, Л. В.
Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації : Навчальний посібник для вищих навчальних закладів / Л. В. Балабанова, Олена Вікторівна Сардак; В.о. Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– К. : ВД "Професіонал", 2004.– 156 с.– (Школа маркетингового менеджменту) . – На укр. яз.
ISBN 969-85560-6-0 : 25.00.
ББК У542.10-525я73-1
-- 1. Ціна та ціноутворення – Посібники. 2. Підприємства – Економіка.