Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Бур'ян, О. О. - Організаційно-економічні умови управління маркетингом у розвитку зовнішньоекономічної діяльності ...
Бур'ян, О. О. - Організаційно-економічні умови управління маркетингом у розвитку зовнішньоекономічної діяльності ...
(UA) Статья
Бур'ян, О. О.
Організаційно-економічні умови управління маркетингом у розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства / О. О. Бур'ян // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 11: червень.– С. 196-201 : іл., табл.
Бібліогр.: 4 назви . – На укр. яз.
-- 1. зовнішньоекономічна діяльність підприємств. 2. стратегічний маркетинг. 3. управління маркетингом. 4. організаційно-економічні механізми. 5. цифровізація (діджиталізація) підприємств.
Бур'ян, О. О.
Організаційно-економічні умови управління маркетингом у розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства / О. О. Бур'ян // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 11: червень.– С. 196-201 : іл., табл.
Бібліогр.: 4 назви . – На укр. яз.
-- 1. зовнішньоекономічна діяльність підприємств. 2. стратегічний маркетинг. 3. управління маркетингом. 4. організаційно-економічні механізми. 5. цифровізація (діджиталізація) підприємств.