Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Naboka, R. - Marketing strategies for enhancing the competitivenes of tourism enterprises under conditions of...
Naboka, R. - Marketing strategies for enhancing the competitivenes of tourism enterprises under conditions of...
Стаття
Автор: Naboka, R.
Інвестиції: практика та досвід: Marketing strategies for enhancing the competitivenes of tourism enterprises under conditions of...
Маркетингові стратегії підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємствв умовах міжгалузевої інтеграції
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Naboka, R.
Інвестиції: практика та досвід: Marketing strategies for enhancing the competitivenes of tourism enterprises under conditions of...
Маркетингові стратегії підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємствв умовах міжгалузевої інтеграції
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Naboka, R.
Marketing strategies for enhancing the competitivenes of tourism enterprises under conditions of cross-industry integration = Маркетингові стратегії підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємствв умовах міжгалузевої інтеграції / R. Naboka, O. Liashchenko, Yu. Maksymenko // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 12: червень.– С. 155-160 : табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На англ. яз.
-- 1. туристичні підприємства. 2. конкурентоспроможність підприємств. 3. маркетингові стратегії підприємств. 4. міжгалузеві відносини. 5. економічна інтеграція. 6. синергія. 7. спільний маркетинг.
Naboka, R.
Marketing strategies for enhancing the competitivenes of tourism enterprises under conditions of cross-industry integration = Маркетингові стратегії підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємствв умовах міжгалузевої інтеграції / R. Naboka, O. Liashchenko, Yu. Maksymenko // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 12: червень.– С. 155-160 : табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На англ. яз.
-- 1. туристичні підприємства. 2. конкурентоспроможність підприємств. 3. маркетингові стратегії підприємств. 4. міжгалузеві відносини. 5. економічна інтеграція. 6. синергія. 7. спільний маркетинг.