Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Рачинський, А. П. - Імплементація теорій маркетингу у розвиток сервісноорієнтованого публічного управління
Рачинський, А. П. - Імплементація теорій маркетингу у розвиток сервісноорієнтованого публічного управління
(UA) Статья
Рачинський, А. П.
Імплементація теорій маркетингу у розвиток сервісноорієнтованого публічного управління / А. П. Рачинський // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Публічне управління та адміністрування.– 2025.– Т. 36 (75), № 1.– С. 7-14 : іл., табл.
Бібліогр.: 18 назв . – На укр. яз.
-- 1. сервісні держави. 2. публічне управління. 3. маркетинг послуг. 4. публічні послуги. 5. цифровий (діджитал) маркетинг. 6. цифрові технології. 7. сервісна діяльність. 8. соціальний маркетинг.
Рачинський, А. П.
Імплементація теорій маркетингу у розвиток сервісноорієнтованого публічного управління / А. П. Рачинський // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Публічне управління та адміністрування.– 2025.– Т. 36 (75), № 1.– С. 7-14 : іл., табл.
Бібліогр.: 18 назв . – На укр. яз.
-- 1. сервісні держави. 2. публічне управління. 3. маркетинг послуг. 4. публічні послуги. 5. цифровий (діджитал) маркетинг. 6. цифрові технології. 7. сервісна діяльність. 8. соціальний маркетинг.