Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Стратегічні напрями розвитку комплексних маркетингових технологій в умовах глобальної цифровізаці...
Стратегічні напрями розвитку комплексних маркетингових технологій в умовах глобальної цифровізаці...
Книга
Автор:
Стратегічні напрями розвитку комплексних маркетингових технологій в умовах глобальної цифровізаці... : монографія
Видавництво: НАУ, 2024 г.
ISBN 978-966-932-205-0
Автор:
Стратегічні напрями розвитку комплексних маркетингових технологій в умовах глобальної цифровізаці... : монографія
Видавництво: НАУ, 2024 г.
ISBN 978-966-932-205-0
(UA) Книга
III> 114304
948120 Главный филиал
Стратегічні напрями розвитку комплексних маркетингових технологій в умовах глобальної цифровізації ринків : монографія / Тетяна В'ячеславівна Князєва, Олексій Ярославович Ярмолюк, Олена Сергіївна Борисенко, Юлія Володимирівна Фісун, Олена Андріївна Радченко, Нац. авіаційний ун-т.– Київ : НАУ, 2024.– 174,[1] с. : рис., табл.
25 пр.– Авт. зазнач. на звороті тит. арк. та в кінці кн.– Бібліогр. в кінці розд. – На укр. яз.
ISBN 978-966-932-205-0.
III> 114304
948120 Главный филиал
Стратегічні напрями розвитку комплексних маркетингових технологій в умовах глобальної цифровізації ринків : монографія / Тетяна В'ячеславівна Князєва, Олексій Ярославович Ярмолюк, Олена Сергіївна Борисенко, Юлія Володимирівна Фісун, Олена Андріївна Радченко, Нац. авіаційний ун-т.– Київ : НАУ, 2024.– 174,[1] с. : рис., табл.
25 пр.– Авт. зазнач. на звороті тит. арк. та в кінці кн.– Бібліогр. в кінці розд. – На укр. яз.
ISBN 978-966-932-205-0.