Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Стратегічні напрями розвитку комплексних маркетингових технологій в умовах глобальної цифровізаці...

Стратегічні напрями розвитку комплексних маркетингових технологій в умовах глобальної цифровізаці...

Стратегічні напрями розвитку комплексних маркетингових технологій в умовах глобальної цифровізаці...
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор:
Стратегічні напрями розвитку комплексних маркетингових технологій в умовах глобальної цифровізаці... : монографія
Видавництво: НАУ, 2024 г.
ISBN 978-966-932-205-0

(UA) Книга
III> 114304
948120 Главный филиал

Стратегічні напрями розвитку комплексних маркетингових технологій в умовах глобальної цифровізації ринків : монографія / Тетяна В'ячеславівна Князєва, Олексій Ярославович Ярмолюк, Олена Сергіївна Борисенко, Юлія Володимирівна Фісун, Олена Андріївна Радченко, Нац. авіаційний ун-т.– Київ : НАУ, 2024.– 174,[1] с. : рис., табл.
25 пр.– Авт. зазнач. на звороті тит. арк. та в кінці кн.– Бібліогр. в кінці розд. – На укр. яз.
ISBN 978-966-932-205-0.






© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025