Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ткач, Євген Вікторович - Історичні наративи як фактор брендотворення на макрорівні: необхідність їхнього врахування при ре...
Ткач, Євген Вікторович - Історичні наративи як фактор брендотворення на макрорівні: необхідність їхнього врахування при ре...
(UA) Статья
Ткач, Євген Вікторович.
Історичні наративи як фактор брендотворення на макрорівні: необхідність їхнього врахування при реалізації державної політики у сфері маркетингу і брендингу / Євген Вікторович Ткач // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка.– 2025.– Т. 30, Вип. 1 (103).– С. 53-60 : іл.
Бібліогр.: 18 назв . – На укр. яз.
-- 1. історичні наративи. 2. бренди держав. 3. державна економічна політика. 4. державний маркетинг. 5. державний брендинг. 6. ребрендинг. 7. брендингова діяльність.
Ткач, Євген Вікторович.
Історичні наративи як фактор брендотворення на макрорівні: необхідність їхнього врахування при реалізації державної політики у сфері маркетингу і брендингу / Євген Вікторович Ткач // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка.– 2025.– Т. 30, Вип. 1 (103).– С. 53-60 : іл.
Бібліогр.: 18 назв . – На укр. яз.
-- 1. історичні наративи. 2. бренди держав. 3. державна економічна політика. 4. державний маркетинг. 5. державний брендинг. 6. ребрендинг. 7. брендингова діяльність.