Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Багорка, Марія Олександрівна - Формування напрямів адаптації аграрних підприємств на основі досліджень маркетингового середовища
Багорка, Марія Олександрівна - Формування напрямів адаптації аграрних підприємств на основі досліджень маркетингового середовища
(UA) Статья
Багорка, Марія Олександрівна.
Формування напрямів адаптації аграрних підприємств на основі досліджень маркетингового середовища / Марія Олександрівна Багорка, Наталія Іванівна Юрченко, Віталій Олегович Байбуза // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка.– 2025.– Т. 30, Вип. 1 (103).– С. 74-79 : іл., табл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові дослідження. 2. маркетингове середовище. 3. агропромислові підприємства. 4. сільськогосподарські підприємства. 5. адаптація підприємств. 6. маркетингова інформація. 7. сільськогосподарська продукція. 8. чинники зовнішнього середовища.
Багорка, Марія Олександрівна.
Формування напрямів адаптації аграрних підприємств на основі досліджень маркетингового середовища / Марія Олександрівна Багорка, Наталія Іванівна Юрченко, Віталій Олегович Байбуза // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка.– 2025.– Т. 30, Вип. 1 (103).– С. 74-79 : іл., табл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові дослідження. 2. маркетингове середовище. 3. агропромислові підприємства. 4. сільськогосподарські підприємства. 5. адаптація підприємств. 6. маркетингова інформація. 7. сільськогосподарська продукція. 8. чинники зовнішнього середовища.