Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Миськів, Галина Василівна - Інклюзивний маркетинг як стратегія протидії маркетинговому ейджизму
Миськів, Галина Василівна - Інклюзивний маркетинг як стратегія протидії маркетинговому ейджизму
(UA) Статья
Миськів, Галина Василівна.
Інклюзивний маркетинг як стратегія протидії маркетинговому ейджизму / Галина Василівна Миськів // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка.– 2025.– Т. 30, Вип. 2 (104).– С. 43-47 : іл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. інклюзивний маркетинг. 2. ейджизм. 3. маркетингові стратегії. 4. вікові групи людей. 5. ґендерні стереотипи. 6. ґендерна рівність.
Миськів, Галина Василівна.
Інклюзивний маркетинг як стратегія протидії маркетинговому ейджизму / Галина Василівна Миськів // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка.– 2025.– Т. 30, Вип. 2 (104).– С. 43-47 : іл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. інклюзивний маркетинг. 2. ейджизм. 3. маркетингові стратегії. 4. вікові групи людей. 5. ґендерні стереотипи. 6. ґендерна рівність.